ברכסים מתרעננים: בריכת "אור חדש" נפתחה לציבור

יוסי צלניקר 7 Comment on ברכסים מתרעננים: בריכת "אור חדש" נפתחה לציבור
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום שישי האחרון נפתחה רשמית עונת הרחצה עבור המתרחצים החרדים בצפון הארץ, לאחר שהבריכה המשודרגת של "אור חדש" ברכסים נפתחה מחדש. בשנתיים האחרונות, הבריכה עברה שיפוץ ושדרוג בהשקעה של מיליון וחצי שקל וכעת היא מתהדרת באבזור טכנולוגי חדשני ובתנאי הבטיחות המחמירים ביותר.

הבריכה של "אור חדש" ברכסים נבנתה לפני כשלושים שנה לרווחת התלמידות, על ידי משפחת נקש מארה"ב. לפני כשנתיים, הנדיב ביקר עם משפחתו במוסדות "אור חדש" והחליט לשפץ ולשדרג את הבריכה שנתרמה על שם אמו ע"ה.

הרב שלמה וידיסלבסקי, מנהל מוסדות "אור חדש", מספר כי הבריכה במתחם קריית החינוך היא חלק מהחזון של מייסדי "אור חדש", לספק לתלמידות את כל התנאים הנדרשים כדי שלא תזדקקנה לצאת מחוץ לקריה.

לדבריו, המסגרת המיוחדת של "אור חדש" מספקת לבנות את כל צרכיהן – הגשמיים והרוחניים – במקום אחד.
בפועל, הבריכה הנפרדת בהנהלת "אור חדש", משרתת גם את תושבי רכסים, כפר חסידים, חיפה והקריות. הבריכה פתוחה בימים ראשון עד חמישי בין השעות תשע בבוקר עד עשר בלילה וביום שישי עד שעות אחר הצהריים, בשעות נפרדות לגברים ולנשים.

בריכה בריכת אור חדש ברכסים (1)

בריכה בריכת אור חדש ברכסים (3)



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    אחלה בריכה שבעולם! הייתי שם!! אין על אור חדש בעולם!!!

  2. 6

    הבריכה הפתוחה הטובה ביותר בישראל!

  3. 5

    הייתי גם השנה (2015) בבריכה של אור חדש, הבריכה נקייה מאד, רובה מוצלת, יש הרבה כסאות ואפילו הוסיפו שולחנות טניס, הקיוסק צריך קצת יותר לגוון את מוצריו, וחסר פלסטיקים במקלחות שלא יחליקו, אבל באמת הבריכה אחלה!

      1. האם זאת בריכה חצי האולימפית